Tales of Xillia 2 commercial ‘episode 6′
posted on 10.13.12 at 08:16 AM EDT by (@salromano)
Watch Elle Mel Mata try to be useful!

The sixth spot in Tales of Xillia 2‘s series of weekly ‘episode’ commercials has begun broadcasting in Japan. Watch the clip below.

Play-Asia
  • Hatsuaki

    LOL loved the subtitle for this one!
    I’m loving Milla so far~

  • InsaneChronos

    This game is so damn hot О_о

  • zakou

    I soooo want this game XD i can’t wait for Xillia 1 either! day one both versions ^^

    If you still don’t own graces F and read this then get one now! maybe the story or characters are not to your liking but the game itself is jrpg at its finest! i played over 60 hours of the game and still have tons to do and didn’t even touch the future arc that is like 10-15 hours long.

  • PrinceHeir

    so this is the last JRPG Big game that will released this generation??

    then again P4 was released 2 years after the PS3, so there’s still some JRPG’s left??

    and no SMTIV and Monolith Soft’s next game are not counted(they are already next gen)

    • http://profiles.google.com/dnlblue Daniel blue

      What about Versus XIII? That’s going to be BIG whenever it’s released (probably still this gen).

      • PrinceHeir

        not sure if this will be released this gen :

        • http://twitter.com/Haseosan87 ~ハセヲさん~

          I’m not sure if it’ll be released at all…

    • InsaneChronos

      You forgot Final Fantasy XIII-3…

      • PrinceHeir

        oh yeah that too!!

    • http://www.facebook.com/JaeWhy SasuleUchiha

      Persona 5!!! I hope it’ll be this gen on PS3 maybe 2014

    • http://twitter.com/RaiuLyn Raiu

      There’s also another game I can’t remember exactly… That one is taking as long as Versus is right now…

      • PrinceHeir

        The Last Guardian??

        or FF Type-0??

        • http://twitter.com/RaiuLyn Raiu

          Yeah… Neither it’s the Last Guardian or that Korean game I’m thinking…

          • PrinceHeir

            what korean game?

            • http://twitter.com/RaiuLyn Raiu

              All I can remember is it puts Dead or Alive’s fanservice to the next level… I’ll remember it someday…

              • PrinceHeir

                okay ^^

  • fireemblembeast

    Oooooh it’s in 3D!  (^_^) / I can’t tell you how many times I have watched the Tales of Xillia 1 OP over and over in 3D on Youtube! Poor replay button. I once watched it in the dark at like 2 AM over and over and when I finished, my night light and every other light looked red/ blue for each respective eye. It was kinda cool.